‘Kad su nam ponudili ovaj prostor za salon, vrlo brzo smo shvatili da je to to. Što je bolje i ljepše od 40 dužnih metara izloga u samom centru grada? Ovo je istinski flagship store, black label…; nazovite kako hoćete, ali nakon 30 godina na tržištu, ovo je apsolutna kruna Hespo brenda’
Kad je Takenoko prošle godine izašao iz jednog od najekskluzivnijih prostora u centru Zagreba, na uglu Gundulićeve i Masarykove ulice, mnogi su se pitali – što je sljedeće? Što će se otvoriti u prizemlju čuvenog Löwyjevog nebodera, u impozantnom prostoru koji je posljednjih osam godina bio dom prvom japanskom restoranu u Hrvatskoj?
Jučer smo konačno dobili odgovor.
Hespo je u četvrtak pokazao svoj flagship dućan, na uglu Gundulićeve i Masarykove ulice Foto: Vjekoslav Skledar
Velikim pidžama partijem koji je počeo točno u podne, Hespo je otvorio svoj flagship dućan i napravio jedan od ambicioznijih poteza u povijesti brenda. Novi salon proteže se na dvjestotinjak kvadrata, a u njemu će – osim na madracima i krevetima koji su forte ovog brenda više od tri desetljeća – naglasak biti i na dodacima i dekorima za kuću. Naime, poznata domaća kompanija polako, čini se, puca na tržište koje posljednjih godina u Hrvatskoj rapidno raste te će, prema analizama, vrijediti 80-ak milijuna eura.
Stotinjak uzvanika stiglo je na pidžama party Foto: Vjekoslav Skledar
Gigantska mašna na pročelju
Tako smo jučer kroz showroom mogli vidjeti Hespovu sve ozbiljniju ponudu home decor dodataka; od unikatnih vaza preko dizajnerske rasvjete do nekih masivnijih komada, poput fotelja, stolova i stolaca.
Novi Hespo nalazi se u čuvenom Löwyjevom neboderu Foto: Vjekoslav SkledarFoto: Vjekoslav Skledar
Da se nešto jučer događa u Masarykovoj, moglo se shvatiti i izdaleka, zahvaljujući gigantskoj mašni koja je za Hespo šivana posebno za ovu priliku; od materijala s kojima inače rade u svom pogonu u Prelogu. Mašna koja je visjela na uglu zgrade vrlo brzo postala je popularni photo point; i za uzvanike i za prolaznike.
Damir Matijević, Mirjana Mikulec i Kristina Bošnjak Foto: Vjekoslav Skledar
Druženje u pidžamama
Još jedan nimalo suptilan clue da se nešto događa bile su pidžame u kojima su razni profesionalci iz branše, influenceri, klijenti i prijatelji brenda pristizali na događaj, jer – ipak se radilo o pidžama partyju.
U salonu su izloženi kreveti, madraci, ali i brojni dodaci za dom Foto: Vjekoslav Skledar
Rezultat je bio puno dobro raspoloženih ljudi usred bijela dana, u centru grada, u pidžamama raznih boja. Dodajte tome DJ-a, koktele, divnu hranu koju je za stotinjak uzvanika pripremio i predstavio chef Ivan Zidar te ekipu iz Super1 Events koji su sve to organizirali, i možete očekivati prilično zabavno poslijepodne.
Foto: Vjekoslav Skledar
Srž brenda: ugodno, toplo, prijateljski
Pitamo Kristinu Bošnjak, Hespovu direktoricu maloprodaje, kakav je osjećaj – sad kad je prostor gotov – gledati konačan rezultat višemjesečnog truda i rada Hespove ekipe.
Radijska voditeljica Katarina Moškatelo (lijevo), uz Hespovu Kristinu Bošnjak koja obratila okupljenima Foto: Vjekoslav Skledar
“Sve je predivno. Od samog prostora do pidžama partyja, koji je ispao golemi uspjeh. Mislim da smo uspjeli kroz svaki segment – i kroz party i kroz prostor – pogoditi bit Hespo brenda. A to je da je sve ugodno, toplo, prijateljski”, govori Bošnjak te otkriva da se priča o salonu u ovom prostoru počela kuhati prije nekoliko mjeseci.
Na partyju su se posluživali razni proljetni kokteli Foto: Vjekoslav Skledar
“Kad su nam ga ponudili, vrlo brzo smo shvatili da je to to. Što je bolje i ljepše od 40 dužnih metara izloga u samom centru grada? Ovo je istinski flagship store, black label…; nazovite kako hoćete, ali nakon 30 godina na tržištu, ovo je apsolutna kruna Hespo brenda”, govori nam Bošnjak.
Na uglu je postavljena gigantska mašna Foto: Vjekoslav SkledarPjevačica Dunja Ercegović Foto: Vjekoslav SkledarBarbara Jazvić, stilistica koja je sudjelovala u organizaciji eventa, i modna blogerica i influencerica Ana Bacinger Foto: Vjekoslav Skledar
Zadržali prepoznatljiv stil i smjer
Pritom, napominju, nisu htjeli ići u potpuni zaokret s uređenjem interijera; bilo im je bitno zadržati svoj prepoznatljivi stil i smjer, ali uz određenu svježinu.
Foto: Vjekoslav Skledar
“Nismo željeli da išta bude pretenciozno. Važno nam je da Hespo ostane prijateljski, mainstream brend, koji se prenosi iz generacije u generaciju. Tako smo pristupili i uređenju prostora; pratili smo sve što Hespo njeguje kroz svoje druge salone, ali s malim pomakom”, otkriva Bošnjak.
A salon s pogledima na Masarykovu i Gundulićevu zbilja jest miks starog i novog; kombinacija nekih dobro poznatih boja i materijala, ali uz neke nove nijanse i dezene. Bilo je i bitno postići balans između dobro poznatog asortimana; kreveta i madraca, te sve veće ponude dodataka. Tako je cijeli dio salona koji gleda na Masarykovu ispunjen pažljivo odabranim vazama, lampama, stolovima, foteljama, svjećnjacima, slikama…
Chef Ivan Zidar okupljenima je predstavio svoje specijalitete Foto: Vjekoslav SkledarGosti eventa i ZdravkaJurgec; voditeljica prodaje dodatnog asortimana Foto: Vjekoslav Skledar
Hespo predstavio novi spot
Inače, salon nije jedina novost koju je Hespo jučer pokazao. Na partiju je, naime, premijerno emitiran novi spot koji je za brend osmislila i snimila agencija Spellcaster, a koji uskoro kreće u medije. “Lijepo je kad netko iz prve prepozna i zbilja vidi i osjeti kakav je vaš brend, a potom to prenese. Spot je divan”, komentirala je Bošnjak.
Chef Zidar Foto: Vjekoslav SkledarFoto: Vjekoslav Skledar
Spot i novi salon, dakle, nagovješćuje neku novu, svježu energiju za brend. A s njom i jednu novu, uzbudljivu eru koju najavljuje i predsjednik Uprave i regionalni direktor za jugoistočnu Europu u majčinskoj tvrtki; Hilding Anders.
Hespovi ‘spavači’ i voditeljica Antonija Stupar Jurkin Foto: Vjekoslav SkledarOkupljenima se obratila i Renata Potočnik, direktorica marketinga Foto: Vjekoslav Skledar
“Sretan sam; prostor je nevjerojatan, cijeli tim je odradio odličan posao. Novi salon će nam donijeti neke uzbudljive mogućnosti i omogućiti nam da se širimo kroz neke nove segmente, poput dodataka za kuću. To je sektor koji svakako planiramo širiti i dalje proučavati”, govori Damir Matijević.
Foto: Vjekoslav SkledarDamir Matijević; predsjednik Uprave i regionalni direktor za jugoistočnu Europu u Hilding Andersu Foto: Vjekoslav Skledar
Širenje priče kroz lijepe dodatke
A priča s dodatnim asortimanom počela je zapravo pomalo neočekivano, kad su se kupci sve više počeli raspitivati za izložbene primjerke u njihovim salonima, želeći ih kupiti. Danas je to odjel za sebe, sa svojim sve brojnijim kupcima.
“Otvorenje flagship storea u samom centru grada za mene je veliki korak i osobno veselje. Lokacija je iznimna, a dodatni asortiman – jastuci, posteljine, plahte i komadni namještaj – dobiva prostor koji zaslužuje. Vjerujem da će naši kupci prepoznati trud koji ulažemo u širenje ponude i da će u novom salonu pronaći inspiraciju i proizvode koji savršeno odgovaraju njihovom načinu života”, rekla nam je Zdravka Jurgec; voditeljica prodaje dodatnog asortimana u Hilding Andersu.
Foto: Vjekoslav SkledarFoto: Vjekoslav Skledar
Hespo u Löwyjevom neboderu planira ostati još dugo, čvrsto zauzeti svoje mjesto na ovom jedinstvenom zagrebačkom uglu. Renata Potočnik, direktorica marketinga, vjeruje da ih ovdje čeka lijepa budućnost.
“Ovdje će ljudi zbilja moći doživjeti sve što imamo, a ponajviše naš lijepi accessories. Iako ćemo uvijek ostati vjerni svom core businessu, a to su madraci i kreveti, uzbudljivo je gledati kako nas kupci polako doživljavaju i kroz neke nove segmente. Ovo je jedno lijepo proširenje naše priče”, zaključuje.
Hausov native sadržaj nastao je u suradnji s tvrtkom Hespo.
Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u postavkama Police Privatnosti
Nužni kolačići
Uvijek aktivni
Nužni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Analitički kolačići
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web-stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.