U ponedjeljak je u Zagrebu, u Meštrovićevom paviljonu, predstavljena izložba fotografija nekih od projekata Tehnike, kompanije koja je u svojoj 77 godina dugoj povijesti izgradila brojne kultne hrvatske građevine.
Izložba, koju potpisuju Ivan Dorotić i Maja Bosnić (Studio Bosnić+Dorotić), označila je ujedno novi smjer tvrtke koja nakon brojnih kriznih godina od 2019. prolazi kroz veliko rekonstruiranje. Ono je sada rezultiralo i novim vizualnim identitetom koji je prezentiran na svečanom događaju.
Foto: Bosnić+Dorotić
Rast prihoda Tehnike za 98,7 posto
O borbi s krizama i uspješnom povratku u ponedjeljak je govorio predsjednik Uprave Tehnike Bojan Horvačić.
“Prije pet godina započeli smo ozbiljno restrukturiranje Tehnike i taj proces još uvijek traje. No pokrenuli smo pozitivan trend i bilježimo sjajne rezultate. Nakon niza kriznih godina, 2023. godina je bila izuzetno dobra te smo zabilježili rast poslovnih prihoda za 98,7 posto. Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju javnosti.
Želimo biti kompanija mladih, visoko tehnološki obrazovanih ljudi, kompanija koja ulaže u ljude, koja se bavi inovacijama na tržištu, kompanija koja se ističe kao jedan od lidera na tržištu, želimo biti poželjan poslodavac i privlačiti mlade ljude… Na tom putu već jesmo i idemo prema budućnosti uz najbolji spoj znanja i iskustva s jedne i mladih talenata s druge strane”, rekao je Horvačić.
Zaslužni za gradnju kultnih građevina
Inače Tehnika, koja postoji od 1947. godine, odgovorna je za gradnju neke od zbilja legendarnih građevina. Samo u Zagrebu potpisuju projekte poput Zagrebačkog velesajma, Kockice na Prisavlju, Koncertne dvorane Vatroslav Lisinski, Muzeja suvremene umjetnosti, Nacionalne i sveučilišne knjižnice, Palače pravde…
Danas, kažu, imaju 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a u budućnosti najavljuju širenje na druga europska tržišta.
‘Takve prostore treba čuvati’
“Prava je privilegija dobiti priliku za uzeti si vrijeme i fokus za fotografiranje ovakvih objekata, nekih od legendarnih i arhitektonski značajnih zgrada iz bliže ili dalje prošlosti. Takve prostore, posebno iz razdoblja moderne, kao jedinstvene primjere svog vremena, treba čuvati, štititi i obnavljati, stoga je apsolutna čast fotografski ih dokumentirati s ciljem da se naglasi njihova važnost i kvaliteta”, rekli su autori izložbe, Bosnić i Dorotić.
Foto: Bosnić+Dorotić
“Najteži zadatak u ovom projektu, ali istovremeno i najzanimljiviji, bio je napraviti finalni izbor fotografija za izložbu između velikog broja snimljenog materijala ovako fotogeničnih i posebnih zgrada. Jednako tako, umjesto ovih objekata, na fotografijama su mogli biti i neki drugi jednako zanimljivi i arhitektonski odvažni projekti iz bogate povijesti Tehnike, što samo pokazuje opsežan dijapazon njihovih izvedbi i opusa u arhitektonsko-graditeljskog baštini Hrvatske”, dodali su.
Predstavljen novi logotip kompanije
Na događaju je predstavljen i novi logotip kompanije, koji potpisuje tipograf Marko Hrastovac, dok se u prepoznatljivi znak Tehnike – monogram slova T nije previše zadiralo, osim što je osvježen kroz 3D i 2D animacije te druge grafičke igre.
Foto: Bosnić+Dorotić
“Redizajn vizualnog identiteta i novi brand positioning ogromne, kultne kompanije poput Tehnike bio je ogroman izazov. Već na početku procesa kroz istraživanje brenda i njegove povijesti shvatili smo koliko je Tehnika kroz svoje stambene, poslovne i javne građevine ugrađena u svakodnevne živote ljudi u Hrvatskoj, regiji i šire, i baš smo tu humanističku crtu htjeli dodati u dosad vrlo ‘tehnički’ korporativni identitet“, komentirao je Dario Dević, dizajner iz 404 agencije koji stoji iza novog vizualnog identiteta Tehnike.
Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u postavkama Police Privatnosti
Nužni kolačići
Uvijek aktivni
Nužni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Analitički kolačići
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web-stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.